Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 14:14, 01 Paź 2006    Temat postu:

co racja to racja ale tera OTS niejest jsuz wogule online :/ gadalem z GM KonikX i muwil że moze bendzie online :/:/:/ Sad Sad Sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad



----------------------------------------


Power
PostWysłany: Czw 13:53, 07 Wrz 2006    Temat postu:

Ja sie ciesze że oTs jest wogle online .... Twisted Evil
puma
PostWysłany: Wto 15:56, 05 Wrz 2006    Temat postu:

no Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Farmazon
PostWysłany: Pon 11:04, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Co to za roznica od ktorej jesli chodzisz do budy to niebedzies gral aha i thx power za te czary sie zobaczy podesle linka gm konikxowi i moze beda.Ziom polskito i tak dobrze ze wogule bedzie ots chodzil. Very Happy Smile
Power
PostWysłany: Pon 9:54, 04 Wrz 2006    Temat postu:

wiesz jaka szkoda MEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ziom polski
PostWysłany: Pon 9:40, 04 Wrz 2006    Temat postu:

lóóóóóóóóóóóóz tylko szkoda że teras jusz OTS online bendzie od 16:00 Sad Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral Neutral :/ :/ :/ :/
Power
PostWysłany: Nie 19:57, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Przydał by się czar Dla Palka ;]

Proponuję: exevo mas vis <--- moge dać all info bo zrobiłem juz taki czar Smile

Kod:
area = {             {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 2, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 2, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 3, 3, 3, 3, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 4, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}}
 
   
    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
    animationEffect = NM_ANI_NONE
   
    hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
    damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
    animationColor = RED
    offensive = true
    drawblood = true
   
    UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
   
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    n = tonumber(var)   -- try to convert it to a number
    if n ~= nil then
       -- bugged
       -- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
       -- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
   
       UltimateExplosionObject.minDmg = 0
       UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
    else
       UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
       UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0    
    end
   
    return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
    end 


Jeszcze jeden Car Dla Paladyna: exevo hur
Kod:

area = {
 {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
 {2, 2, 2, 2, 2, 0, 3, 3, 3, 3, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
 {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
 }
 
 attackType = ATTACK_ENERGY
 needDirection = true
 areaEffect = NM_ME_ENERGY_AREA
 animationEffect = NM_ANI_NONE
 
 hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
 damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
 animationColor = RED
 offensive = true
 drawblood = true
 
 EnergyWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
 
 function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
 centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
 EnergyWaveObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.0
 EnergyWaveObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.3
 
 return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, EnergyWaveObject:ordered())
 end 
 
*>Dr@tr!s<*
PostWysłany: Pon 12:57, 28 Sie 2006    Temat postu:

nice ;d
Farmazon
PostWysłany: Śro 13:17, 23 Sie 2006    Temat postu:

Thx ale ja juz odchodze z tego otsa gm konix tak mnie wkurwia ze juz niewytrzymuje Narx ziomy kiedys to byl spoko ots ale teraz..... Paps i niepiszcie zebym wrucil bo i tak to nic nieda. Tylko po co ja sie tak meczylem?? Te wszytkie szajstwa mapki czary walic to wszystko a i tak gm konikXX muwil ze nic nieronielm moze ma racje.!! <PAPA>
Ziom polski
PostWysłany: Śro 8:45, 23 Sie 2006    Temat postu:

te czary kamecha i orshaa ball są zajebiste bo ih uzywałem Very Happy
naprawde to muj ulubiony OTS Very Happy Very Happy Very Happy Twisted Evil Twisted Evil
Farmazon
PostWysłany: Śro 14:53, 09 Sie 2006    Temat postu:

Sagim jest nowy czar dla knighta "exora" jest juz lepszy i niemow ze jescze zaslaby. Very Happy
bogo
PostWysłany: Śro 13:25, 09 Sie 2006    Temat postu:

jedna rzecz w kamecha sa przerwy tzn nie bije w kazdym miejscu sa dziury ;/
Sagim
PostWysłany: Wto 10:52, 08 Sie 2006    Temat postu:

sorki ze odrazu nie odpisalem ale bylem na wakacjach..;/
gm zrub tak jesli nie da sie ustawic silniejszego mega exori moze daj czar kamecha dla knightow tez??
Uther92
PostWysłany: Wto 8:31, 08 Sie 2006    Temat postu:

Sprzedawaj lota z potworów to szybko uzbierasz
KoSa Felu
PostWysłany: Pon 15:32, 07 Sie 2006    Temat postu:

Smile DOBRZE TYLKO NAJPIER TRZEBA MIEC TYLE KASY Smile
Farmazon
PostWysłany: Sob 13:58, 05 Sie 2006    Temat postu:

Wiem sa przerobione i sa dorobione ale mi tez si podobaja.Sa OK Very Happy
--------------------------------------------------------------------------------
Dojdzie kilka nowyh potworow napewno GS i Ork berszer beda one chyba dostepne tylko na nowej promocji za 5000 cc.
KoSa FeluS
PostWysłany: Pią 23:01, 04 Sie 2006    Temat postu:

No te czary teraz sa zajebiste Smile Pozdro dla tego kto je wymyslil i co je wprowadzil Smile Very Happy
GM KonikX
PostWysłany: Wto 17:16, 01 Sie 2006    Temat postu:

to powiedz jak ulepszysc to to zrobie próbowałem na wszelkie sposoby i jakos nie umie moze ty umiesz?
Sagim
PostWysłany: Wto 16:34, 01 Sie 2006    Temat postu:

gm tylko... mega exori wali tak jak exori tylko ma wiekrzy zasieg;(
Farmazon
PostWysłany: Wto 10:47, 01 Sie 2006    Temat postu: Nowe potwory i czary!! czytac to!!

nowe czary:mega exori,kamecha(good czar),orshaa ball,utani max hur.-to takie najczesciej uzywane czary z nowych.
Nowe potwory:mistic orshabaal,ots king,ots queen,chuck norris,dzeus,master demon,tabaluga,bazyliszek,yeti king,wieska,jescze bedzie zidane,a reszty niepamietam.Aha i demony i orshabaale sa przerobione.Wiecej info w grze.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.