Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum servera Kraina demona OTS Strona Główna
»
info o ots
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
OTS
----------------
info o ots
REGULAMIN
Handel
----------------
Kupie/sprzedam/zamienie xD
...:O wszystkim i o niczym :...
----------------
ScreenShots - Ss
(de)Bugi
Inne stronki
Inne
Zazalenia
Propozycje
Śluby
Stronki na których są śmieszne filmy i zdjęcia.
Guildie
----------------
Podania do guild
Domki
----------------
czyli kupie/sprzedam domek
DOWNLOAD
----------------
Wszystko do OTS'a
Inne
PORADNIKI
----------------
Wasze poradniki
Real life
----------------
Real tibia
Real life
Wasze Hobby
Muza
Zdanie o naszym otsie
----------------
Zdania negatywne na temat forum,otsa i accmakera.
Zdania pozytywne na temat forum,otsa i accmakera
KOSZ
----------------
Czyli zle umieszczone tematy leca tutaj
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 14:14, 01 Paź 2006
Temat postu:
co racja to racja ale tera OTS niejest jsuz wogule online :/ gadalem z GM KonikX i muwil że moze bendzie online :/:/:/
----------------------------------------
Power
Wysłany: Czw 13:53, 07 Wrz 2006
Temat postu:
Ja sie ciesze że oTs jest wogle online ....
puma
Wysłany: Wto 15:56, 05 Wrz 2006
Temat postu:
no
Farmazon
Wysłany: Pon 11:04, 04 Wrz 2006
Temat postu:
Co to za roznica od ktorej jesli chodzisz do budy to niebedzies gral aha i thx power za te czary sie zobaczy podesle linka gm konikxowi i moze beda.Ziom polskito i tak dobrze ze wogule bedzie ots chodzil.
Power
Wysłany: Pon 9:54, 04 Wrz 2006
Temat postu:
wiesz jaka szkoda MEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ziom polski
Wysłany: Pon 9:40, 04 Wrz 2006
Temat postu:
lóóóóóóóóóóóóz tylko szkoda że teras jusz OTS online bendzie od 16:00
:/ :/ :/ :/
Power
Wysłany: Nie 19:57, 03 Wrz 2006
Temat postu:
Przydał by się czar Dla Palka ;]
Proponuję: exevo mas vis <--- moge dać all info bo zrobiłem juz taki czar
Kod:
area = { {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 2, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 2, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 3, 3, 3, 3, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 4, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Jeszcze jeden Car Dla Paladyna: exevo hur
Kod:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{2, 2, 2, 2, 2, 0, 3, 3, 3, 3, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_ENERGY
needDirection = true
areaEffect = NM_ME_ENERGY_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
EnergyWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
EnergyWaveObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.0
EnergyWaveObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.3
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, EnergyWaveObject:ordered())
end
*>Dr@tr!s<*
Wysłany: Pon 12:57, 28 Sie 2006
Temat postu:
nice ;d
Farmazon
Wysłany: Śro 13:17, 23 Sie 2006
Temat postu:
Thx ale ja juz odchodze z tego otsa gm konix tak mnie wkurwia ze juz niewytrzymuje Narx ziomy kiedys to byl spoko ots ale teraz..... Paps i niepiszcie zebym wrucil bo i tak to nic nieda. Tylko po co ja sie tak meczylem?? Te wszytkie szajstwa mapki czary walic to wszystko a i tak gm konikXX muwil ze nic nieronielm moze ma racje.!! <PAPA>
Ziom polski
Wysłany: Śro 8:45, 23 Sie 2006
Temat postu:
te czary kamecha i orshaa ball są zajebiste bo ih uzywałem
naprawde to muj ulubiony OTS
Farmazon
Wysłany: Śro 14:53, 09 Sie 2006
Temat postu:
Sagim jest nowy czar dla knighta "exora" jest juz lepszy i niemow ze jescze zaslaby.
bogo
Wysłany: Śro 13:25, 09 Sie 2006
Temat postu:
jedna rzecz w kamecha sa przerwy tzn nie bije w kazdym miejscu sa dziury ;/
Sagim
Wysłany: Wto 10:52, 08 Sie 2006
Temat postu:
sorki ze odrazu nie odpisalem ale bylem na wakacjach..;/
gm zrub tak jesli nie da sie ustawic silniejszego mega exori moze daj czar kamecha dla knightow tez??
Uther92
Wysłany: Wto 8:31, 08 Sie 2006
Temat postu:
Sprzedawaj lota z potworów to szybko uzbierasz
KoSa Felu
Wysłany: Pon 15:32, 07 Sie 2006
Temat postu:
DOBRZE TYLKO NAJPIER TRZEBA MIEC TYLE KASY
Farmazon
Wysłany: Sob 13:58, 05 Sie 2006
Temat postu:
Wiem sa przerobione i sa dorobione ale mi tez si podobaja.Sa OK
--------------------------------------------------------------------------------
Dojdzie kilka nowyh potworow napewno GS i Ork berszer beda one chyba dostepne tylko na nowej promocji za 5000 cc.
KoSa FeluS
Wysłany: Pią 23:01, 04 Sie 2006
Temat postu:
No te czary teraz sa zajebiste
Pozdro dla tego kto je wymyslil i co je wprowadzil
GM KonikX
Wysłany: Wto 17:16, 01 Sie 2006
Temat postu:
to powiedz jak ulepszysc to to zrobie próbowałem na wszelkie sposoby i jakos nie umie moze ty umiesz?
Sagim
Wysłany: Wto 16:34, 01 Sie 2006
Temat postu:
gm tylko... mega exori wali tak jak exori tylko ma wiekrzy zasieg;(
Farmazon
Wysłany: Wto 10:47, 01 Sie 2006
Temat postu: Nowe potwory i czary!! czytac to!!
nowe czary:mega exori,kamecha(good czar),orshaa ball,utani max hur.-to takie najczesciej uzywane czary z nowych.
Nowe potwory:mistic orshabaal,ots king,ots queen,chuck norris,dzeus,master demon,tabaluga,bazyliszek,yeti king,wieska,jescze bedzie zidane,a reszty niepamietam.Aha i demony i orshabaale sa przerobione.Wiecej info w grze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin